İstanbul Kültür Üniversitesi Kurumsal İletişim Daire Başkanlığı olarak amacımız:
- Dış paydaş ağının temel öğelerinden aday, aile ve eğitim kurumlarıyla basın-yayın organlarından dijital medya ve sosyal ağlardaki kurumsal hesaplardan, saha etkileşiminden doğan iletişimin sürdürülebilirliğini sağlamak,
- Dış paydaş ağının temel öğelerinden basın-yayın organlarıyla, kamuoyunu bilgilendirme ve İKÜ markasının eğitim, araştırma ve toplumsal sorumluluk alanındaki çalışmalarının kamuya ulaşmasını sağlamak,
- Dış paydaş ağından gelen, eğitim, araştırma ve toplumsal sorumluluk temelli proje ve işbirliği talepleriyle iç paydaşlar arasında bulunan iletişim ve koordinasyonun sağlanması,
- İç paydaşların temel öğelerinden olan öğrencilerin, yükseköğretim hizmeti kapsamında beklenti ve gereksinimlerini karşılayacak iletişim ve etkileşim ortamını raporlanabilir ve ölçülebilir düzeyde karşılamak,
İstanbul Kültür Üniversitesi Kurumsal İletişim Daire Başkanlığı olarak hedeflerimiz:
- İç paydaşların bilgi ve iletişim gereksinimlerinin iç iletişim enstrümanlarıyla etik ilkeler çerçevesinde paylaşımı, ölçümlenmesi ve raporlanması,
- İç paydaşların bilgi ve iletişim gereksinimlerinde temel ihtiyaçlarının belirlenmesi ve raporlanması,
- İstanbul Kültür Üniversitesi’nin eğitim, araştırma ve toplumsal sorumluluk misyonuyla gerçekleştirdiği çalışmaların çıktılarını dış paydaşlarla etik, objektif ve ölçülebilir enstrümanlar vasıtasıyla kamuoyuyla paylaşılması,
- İstanbul Kültür Üniversitesi’nin iç paydaşlarından gelen tanıtım ve iletişime ilişkin basılı ve dijital materyallerin, etkinlik ve organizasyon taleplerinin alınması ve karşılanması,
- Dış paydaş ağının öğelerinden olan basın-yayın organlarıyla kamuyu bilgilendirme sorumluluğu kapsamında iletişim ağının geliştirilmesi,
- Stratejik planın ilkeleri ve çerçevesi doğrultusunda yeni iletişim stratejileri oluşturmak ve işbirliği ağını belirlemek.